INFORMAȚII LIVRARE
Ne dorim ca produsele alese să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil și cu costuri cât mai reduse!
Astfel, comenzile sunt expediate către dumneavoastră prin firma de curierat Fancourier, Sameday sau DPD. Timpul de livrare este între 1-3 zile lucrătoare în intervalul orar 9:00-17:00, iar plata pentru comandă inclusiv taxele de transport, va fi facută către curier la momentul primirii comenzii. Indisponibilitatea atât la adresă cât și telefonică pentru recepția comenzii poate duce la modificarea și întârzierea timpului de livrare. În eventualitatea unei intârzieri a companiei de curierat în livrarea comenzii, echipa noastră vă stă la dispoziție pentru soluționarea oricărei probleme la adresa de e-mail shop@babydollfashion.ro sau 0757512656.
În cazul unor evenimente neprevăzute și care nu țin de modul de desfășurare al activitații Clothero Concept SRL, aceasta este exonerată de orice tip de raspundere în cazul imposibilității livrării comenzii.
Clothero Concept SRL își păstrează dreptul de proprietate asupra produselor, până la momentul achitării integrale a prețului acestora. Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator și client după ce bunurile au fost livrate vor fi achitate de cumpărător. Costurile de transport sunt suportate de către client și pentru toate cererile de înlocuire a produselor sau de returnare a acestora. Pragurile de gratuitate a transportului vor fi afisate pe pagina principala a site-ului.
- Costul de transport este de 25 RON pentru orice comanda expediata in Romania.
- Costurile de transport pentru comenzile in afara tarii vor fi calculate dupa plasarea comenzii si comunicate clientului.
Verificarea statusului coletului:
Vă punem la dispoziție posibilitatea urmăririi coletului expediat către dumneavoastră, pentru comenzile expediate prin firmele de curierat alese. Va rugam sa ne contactati la e-mail shop@babydollfashion.ro sau numărul de telefon 0757512656 și să solicitați nr. AWB aferent comenzii dumneavoastră.
Puteți urmări expediția introducand nr. AWB pe pagina de tracking a firmei de curierat sau sunând la numărul de telefon aferent acesteia.
Am primit produsul avariat în urma transportului, cum procedez?
În eventualitatea în care atât coletul cât și produsul prezintă avarii survenite în urma modului de manipulare și transport, vă rugăm să contactați echipa Babydoll Fashion pentru a ne informa cu privire la acest lucru. Ne rezervăm dreptul de a solicita imagini și informații doveditoare cu privire la modul de avariere al produsului.
În cazul constatării avariei survenite în urma transportului, produsul va fi înlocuit. Înlocuirea produsului nu va atrage după sine nici un cost suplimentar pentru cumpărător.