Întrebări Frecvente

Cont Utilizator

  • Care sunt avantajele creării unui cont de utilizator?

Înregistrându-te ca și utilizator, vei avea posiblitatea urmăririi istoricului comenzilor și a statusului acestora. În plus, te vei putea abona la newsletterele trimise către clienții Babydoll Fashion prin care vei fi informat de cele mai recente promoții și reduceri.

  • Cum îmi pot crea un cont de utilizator?

Accessând www.babydollfashion.ro ai posibilitatea creării contului de utilizator din secțiunea “Contul meu” din cadrul paginii de deschidere prin completarea datelor solicitate în cadrul formularului.

De asemenea, dupa adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în procesul de finalizare a comenzii, vei intâlni opțiunea “Creare cont utilizator”, iar prin bifarea acesteia informațiile de livrare completate vor ramane înregistrate cu noul tau cont.

Comenzi

  • Cum plasez comanda?

La vizionarea produselor, produsul selectat va fi adăugat în coșul de cumpărături prin butonul “Adaugă în coș”. Ulterior, clientul poate continua cumpărăturile sau poate alege finalizarea comenzii. Pentru finalizarea comenzii, clientul va accesa coșul de cumpărături și va selecta butonul “Finalizează comanda, urmând să completeze informațiile de livrare indicate în formularul de comandă.

Clientul se va asigura de corectitudinea datelor de livrare și facturare inainte de a alege finalizarea comenzii.

Pentru înregistrarea comenzii, clientul va bifa acordul cu informațiile exprimate în “Termeni și condiții” și va apăsa butonul “Plasează comanda”, urmând să primească confirmarea scrisă a acesteia pe adresa de e-mail furnizată.

  • Informații despre comenzi

Pentru a putea viziona informațiile detaliate despre comanda în curs sau pentru a avea acces la istoricul comenzilor, este necesara crearea unui cont de utilizator.

La accesarea contului, clientul va avea acces la istoricul comenzilor precum și posibilitatea editării adreselor de livrare și facturare.

Comanda poate fi plasată de asemenea prin contactarea echipei noastre la adresa de e-mail, trimițând atât lista de articole dorite, cat și informațiile necesare livrării acesteia.

  • Modificarea comenzii

După plasarea și înregistrarea comenzii aceasta poate fi modificată doar prin contactarea echipei noastre la adresa de e-mail shop@babydollfashion.ro. Clientul poate adăuga produse in comandă, elimina sau inlocui și de asemenea poate modifica datele de livrare și facturare inserate la plasarea comenzii.

  • Anularea comenzii

Comanda plasată poate fi anulată în aceeași zi prin informarea echipei noastre la adresa de e-mail shop@babydollfashion.ro. Clientul va primi în scris confirmarea anulării acesteia.

  • Plata comenzii

Plata ramburs: plata pentru comenzile plasate se va face ramburs către compania de curierat la primirea coletului. În cazul în care, clientul alege returnarea produsului, acesta va completa formularul de retur și va expedia produsele returnate prin orice companie de curierat, excluzand Posta Romana,  iar costurile aferente vor fi suportate integral de către acesta. Vânzătorul va restitui valoarea aferentă produselor returnate prin transfer bancar în termen de maxim 14 zile de la primirea acestora.

  • La solicitarea în scris a clientului, acesta poate opta pentru plata prin transfer bancar conform facturii proforme emise ca și răspuns la solicitarea acestuia.

Babydoll Fashion nu solicită achitarea comenzilor prin transfer bancar în alte conturi decât cele specificate în cadrul facturii emise, a formularului de comandă sau prin e-mail ca și răspuns la solicitarea clientului.

  • Dreptul de a selecta clienții

Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile plasate de utilizatori ce au refuzat livrările sau care au returnat mai mult de 25% din contravaloarea comenzilor. În același timp, ne rezervăm dreptul de a selecta comenzile care includ un numar mare de produse de același fel sau cantitați mari de produse livrate la aceeași adresă.

Livrarea Comenzii

  • Care sunt costurile de livrare?

Costurile de transport sunt suportate de către client pentru comenzile sub 200 RON și pentru toate cererile de înlocuire a produselor sau de returnare a acestora. Pentru comenzile ce ating sau depășesc valoarea de 200 RON, costurile de transport vor fi suportate de către Vânzător.

  • În cazul livrărilor prin Fancourier la adresele ce se află în zona de acoperire a acestora, costul transportului este 19 RON.
  • În cazul livrărilor prin Fancourier la adresele ce se află in afara zonei de acoperire a acestora, costul transportului este de 24 RON (se adaugă o taxă suplimentară de transport de 5 RON).
  • În cazul înlocuirii produselor comandate cu altele(altă mărime, altă culoare sau alt model), costul transportului de 19 RON în zona de acoperire FAN, respectiv 24 RON în afara zonei de acoperire FAN este suportat de către Cumpărător.
  • În cazul în care optați pentru livrare cu verificare(deschidere colet), costul transportului este 29 RON în zona de acoperire Fancourier, respectiv 34 RON în afara zonei de acoperire FAN.

Costurile de transport sunt fixe și se aplică comenzilor cu valoare de până la 200 RON. În cazul comenzilor ce ating sau depășesc suma de 200 RON, costurile de transport vor fi suportate de către Babydoll Fashion.

  • În cât timp va fi livrată comanda?

Comanda dumneavoastră va fi livrata prin firma de curierat Fancourier în funcție de încadrarea adresei furnizate în aria de acoperire a Fancourier.

În cazul livrarilor prin Fancourier, timpul de livrare este între 1-3 zile lucrătoare în intervalul orar 9:00-17:00, iar plata pentru comandă inclusiv taxele de transport, va fi facută către curier la momentul primirii comenzii. Indisponibilitatea atât la adresă cât și telefonică pentru recepția comenzii poate duce la modificarea și întârzierea timpului de livrare. În eventualitatea unei intârzieri a companiei de curierat în livrarea comenzii, echipa noastră vă stă la dispoziție pentru solutionarea oricărei probleme la adresa de e-mail shop@babydollfashion.ro sau 0757512656.

În cazul unor evenimente neprevăzute și care nu tin de modul de desfășurare al activițății Babydoll Fashion, aceasta este exonerată de orice tip de răspundere în cazul imposibilității livrării comenzii.

  • Cum procedez daca am primit comanda incompletă?

Ne cerem scuze pentru problemele apărute și vă stăm la dispoziție pentru a le soluționa în cel mai scurt timp posibil.

În cazul în care comanda primită este incompletă, vă rugăm să contactați echipa noastră intr-un termen de maxim 48 ore de la primirea coletului. În urma verificărilor, produsele lipsă vor fi expediate către dumneavoastră în termen de maxim 48 ore, fără nici un cost suplimentar.

  • Cum procedez dacă am primit produsul avariat sau cu defect?

În eventualitatea în care atât coletul cât și produsul prezintă avarii survenite în urma modului de manipulare și transport, vă rugăm să contactați echipa Babydoll Fashion la adresa de e-mail shop@babydollfashion.ro pentru a ne informa cu privire la acest lucru.

Ne rezervăm dreptul de a solicita imagini și informații doveditoare cu privire la modul de avariere al produsului.

În cazul constatării avariei survenite în urma transportului, produsul va fi înlocuit. Înlocuirea produsului nu va atrage după sine nici un cost suplimentar pentru cumpărător.

Returnarea Produselor

  • Politica de retur

Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul poate returna Produsele Vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea Produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014 (costurile directe legate de returnarea Produselor). Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea funcţionării Produselor.

Cumpărătorul poate returna produsele prin orice companie de curierat aleasă, iar costurile aferente vor fi suportate integral de către acesta. Vânzătorul nu va accepta retur coletele pentru care i se solicita achitarea costurilor de transport.

În cazul returnării produselor, Vânzătorul se obligă la restituirea valorii aferente produselor returnate prin transfer bancar în termen de  maxim 14 zile de la primirea acestora.

Coletul cu produsele returnate va fi expediat pe umătoarea adresă: Clothero Concept SRL, Str Theodor Burada nr 12, Sector 1, București.

Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate și cu etichetă. În caz contrar, ele vor fi reexpediate Cumpărătorului, pe costurile acestuia din urma.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a nu accepta retururi pentru Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intimă, costume de baie.

Clientul poate returna produsele livrate în mărimi eronate sau cu defect spre a fi înlocuite cu unele corecte, in maxim 5 zile lucratoare de la primirea coletului, costurile aferente inlocuirii fiind suportate de catre Vânzător. Cumparatorul are dreptul inlocuirii unui produs cu alt produs. În cazul în care noul produs are o valoare mai mare, Cumpărătorul se obligă să achite diferența de pret. În cazul în care noul produs are o valoare mai mică, Vânzătorul va returna Cumpărătorului diferența de preț. În cazul înlocuirii Vânzătorul va expedia produsul cu noua mărime, iar Cumpărătorul va oferi la schimb firmei de curierat produsul comandat inițial, la momentul primirii coletului. În cazul în care mărimea solicitată nu este disponibilă, Vânzătorul va returna contravaloarea Produsului, însa costurile de returnare a produsului vor fi suportate de catre Cumpărător.

Cumpărătorului îi este recomandată refuzarea coletelor ce prezintă urme de desfacere sau deteriorare gravă.

  • Înregistrarea cererii de retur

Se completează formularul de retur primit la livrare și se expediază împreună cu produsele returnate.

  • Costurile de returnare

Cumpărătorul poate returna produsele prin orice companie de curierat aleasă, iar costurile aferente for fi suportate integral de către acesta. Babydoll Fashion nu va accepta retur coletele pentru care i se solicită achitarea costurilor de transport.

Am primit produsul avariat in urma transportului, cum procedez?

În eventualitatea în care atât coletul cât și produsul prezintă avarii survenite în urma modului de manipulare și transport, vă rugăm să contactați echipa Babydoll Fashion pentru a ne informa cu privire la acest lucru. Ne rezervam dreptul de a solicita imagini și informații doveditoare cu privire la modul de avariere al produsului.

În cazul constatării avariei survenite în urma transportului, produsul va fi înlocuit. Înlocuirea produsului nu va atrage dupa sine nici un cost suplimentar pentru cumpărător.

AVETI NEVOIE DE INFORMATII SUPLIMENTARE? CONTACTATI-NE!

CONTACT

No products in the cart.